moving to another playzzz?

Idag var vi och titta på en lägenhet vid nytorget. På bilderna såg den as stor ut, me egentligen var den ganska liten. eller en trea med små rum. fast de var en stor ballkong och de e de vi vill ha :) . Men vi letar vidare och i framtiden kommer vi säkert hitta nått som passar. Nu kanske alla tänker "-varför ska hon flytta hon bor ju så centralt?" men de e inte så kul att bo granne med en krog där de står fyllon som skriker precis vid fönstret,haha. De e ju nära å bra men de kvittar för mig. Bara donken e nära haha!

Ialf till resten av helgen. Den var pritty good. inte så mycket party men jag träffa gamla homies å de e alltid trevligt. ja inte gamla homies men jag träffar dom så sällan :/  bullen,vanjish och terese  ;)

Nu ska jag titta på andra avenyn och äta marängsvisch med syrrorna !  Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0