Jag hade lite tid över

Som sagt jag har lite tid innan SanningensÖgonblick börjar...

                        Lista snodd av Jossan www.bedside.blogg.se

Dagens humör:
Fint väder = Galet bra humör!
Dagens mående: Pollenallergi
Dagens borde: Boka tågbiljett
Dagens frisyr: ovanligt ruffsigt
Dagens smink: har ej smink när jag solar
Dagens klädsel: shorts och klänning ,ville helst bara gå i bikini
Dagens planer: Kvällens planer är tv och snask
Dagens materiella vill ha: en fungerande mobil
Dagens längtan: sommar lov och peace and love festivalen
Dagens fundering: Varför jag inte satsar ?
Dagens beroende: Cola på burk
Dagens tråkigaste: Att jag inte tränade idag
Dagens tidning: King
Dagens modell:  David Backham
Dagens låt: The bravery- Belive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0