rullar ner på gatan

Röv blogg måste just flytta skiten när jag skriver. blogg.se är dumma rövar. Men men då måste jag börja om igen då...
Ja som många vet har jag sprayat om min cykel till en rosa/lila liten figur. den är skön att cykla på men ja ser ut sm ett freak, ett coolt freake ! Men jag har redan efter två veckor tröttnat på den.-. jag vill göra om den! på nytt.så den blir spacead. Jag var i vårt cykel förråd i veckan och hittade världens ballaste cykel! säkert piss dyr oxå!
Jag måste bara låna den! jag ska fråga min granne sebbe för jag anar att de är hans ;D Peace <3

HÄFTIG


Kommentarer
Postat av: tarzan

AWESOME det var därför du frågade vart man kunde tjacka klottar färg? Jag vill också ha en rosa, vart köper man?

2008-05-15 @ 09:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0