Some happy day

Jag vet när jag börjar bli på gotthumör, det är när solen lyser och alla människor är glada och trevliga . Man grillar och äter god mat och dricker gott och bara umgås. Okej att polisen kommer men vafan dom bryr sig inte om man är diskret.
På fredagen firade vi mira då :) 17 år ! de va bara på med party hattarna och släppa loss! Men de va svin kallt så jag och fanny drog med david och Mattias som skulle på Debaser. haha Fanny fyllo trängde sig in medans jag och tessi drog till Nikolina som hade fest i Aspudden. As grym fest med najs människor :D jag gillar när man träffar folk från sin skola som man aldrig har sätt ^^ På Lördagen vare Melodifestivalen/krök och sen en efterfest hos christoffer vi zinken. As chill !

Nu har jag mest stekt i tanto med elvis och grattat alla morsor på mors-dag :D höhö snart ere mat å jag e JÄVLIGT hungrig. peace

Den bästa enligt mej å fanny i MF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0