Sabba allt

Förlåt attt jag inte skriver..eller föresten de e min blogg bestämmer när och vad jag ska skriva. men jag har inte tid vafan de finns så mycket jag vill skriva här så jag skiter lixom i det + att jag tycker min blogg är sjukt ful.... Livet är svårt att leva, fyfan för tiden. Flytten är nära nu är huset köpt asså shhitttt.jag ska bli Rerre i Hässelby ahahahaha! ingen kommmer hitta till mitt hus utan kompass.omfg. Jag har plus allt att göra i skolan två jobb fattar inte hur jag pallar+ att jag måste umgås med nya famlijen och vännerna.hur hinner man? någon som kan lära mej? Jag vill bara ligga under täcket med någon som känner likadant och bara slippa allt. inte behöva tänka bara slappna av. lyssna på bra musik. ja vi jul blir de inte bättre...shit va jag kommer bli trött. utarbetad ungdom. Jag kan ibland bli glad av att saker går bra, ja ni vet när allt går rätt, men efter jag blir glad tänker jag alltid "nu kommer jag bara få otur för jag har tur nu" fan att man aldrig kommer vara lycklig, jag föddes med otur? eller lycka? de beror poå hur man ser det. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0