Spaceman

Nu är de måndag igen . ska man gråta eller skratta? Helgen var väll inte så speciell förutom att jag var lite deprimerad men de e ju bara vardagen. Fredags var jag hemma sov/sjuk. Lördags vare fesst Tekniska hos Zara. Haha de va galet kul.varför hamnar jag alltid på södra-fester? dom langar fekke? De har kommit en tid när man umgås med andra personer , vidgar sina vyer till stora. har man mycket friendz är man lycklig? tro inte de. men många som betyder. Vissa är skittzoo som fan.alla har sina problem , problemet är att inte bry sig så mycket om andras problem. De ändå jag gör är att sitta och vänta här på att framtiden ska komma men den kommer aldrig! fakk. The killers- spaceman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0