Digitalism

Helgen va galet kul ! eller ja den hade sina dåliga sidor men dom glömde jag snabbt bort. I Fredags var de maskerad hos moa min älsklnig :D de va galet kul jag och jasmin var mario och luigi:D sen dagen därpå jobbade jag hehe klarade mej pga av alla dextro jag åt! sen påkvällen var jag sjukt trött men jag är inte den som bangaaaar, de vet ni. Vi var hos mej å kröka sen åkte vi åt skilda håll , jag till lisen på rådmansgatan och dom till hagsätra. Jag hade de trevligt men jag ville ej dricka onödigt typ. Sen gick jag å hanna hem å sov så skönt! Sen söndagen jobbade jag hela dan! fett med cash två tusen på en helg plus oOb! Snart är det Lov då jävlar smäller det!! PUSSPÅER Dagens låt : Digitalism - Zdarlight

Kommentarer
Postat av: Iss

bra uppdatering! :P

2008-11-11 @ 23:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0