jag hoppar av den här skiten

Jag blir galen av de här jävla pluggandet hela tiden! jag är gjord för att ha ett liv inte sitta med en bok uppkörd i fejset hela jävla tiden.skit saker läser man om oxå inget intressant som man har nytta av. jag ska varken bli svenskalärare eller något engelskt geni. jag ska jobba inom media.och vara sovial. Jag vill ju plugga men när man inte kan göra något annat tröttnar man jävligt lätt! aaaaaaaaaaahg Ja i helgen måste jag plugga men jag ska ändå ha kul för annars är risken att jag skär mig i tummen eller nått så jag inte kan skriva. Imorgon ska jag till tandläkarn fett kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUSSY

Kommentarer
Postat av: anna

mahahawhahahha jävla flippare

2008-10-14 @ 17:08:12
URL: http://highman.blogg.se/
Postat av: Iss

Jag vill itne haller bli nan javla svenska larare eller engelska geni!!

Vi borde skapa ett team!!@

2008-10-17 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0