Tape me

Helgen kan man samanfatta med en spelning, bullbak och maskerad. jävligt trevligt må jag säga. Har träffat sjukt trevligt folk oxå ja man ska inte klaga. Shit man e ju så sjukt taggad varje helg så man e ju så sluuut när man lägger sej söndagen,sen på måndagen är man helt död i skolan tur att vi har bara två lektioner! Nemen de tar på krafterna när man är på topp 24/7. Asså jag har märkt att jag är ganska smoothie med människor hehe mitt eget uttryck för att sköta det bra. ja men mina kompis kretsar sträcker sig över hela sthlmsstad de lite mycket!.
Nu längtar jag bara efter min födelsedag-nyår och Thailand <3 man kan inte sukta mer.
Nu ska jag fortsätta plugga så jag blir något i mitt liv , hehe . puss på alla älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0