För mycket tankar som måste ut!!!

Jag blir galen jag har för mycket tankar i skallen och dom måste uuutt! ahha crzy! Jag bara skirver de som kommer upp i hjärnan. Typ som att jag hatar att plugga när man vi  träffa vänner och träna.men men jag försöker intala mej att plugga är kul. Sen pallar jag inte med vissa personer, orkar inte! men dom får vara orkar inte bry mej om folk som gör mig låg, kanske är på väg att få en djup deprision? nej de tror jag inte, kan aldrig sjunka så lågt. Mitt nya mål är att inte bry sig, men de är svårt . visst? Tex isa och jag har ett nytt hat objekt (först var de cp barnet L) nu är de manshoran HATA! de är en player som alla "gillar" men sen när man lär känna playern så tycker man att han kan dra åt helvette. Han har inte skadat mej personligen men många av mina kompisar. Han är helt anorlunda när han e nykter men när han dricker blir han ettSvin . Han tror att han e så snygg men de är han inte, okej han ser bra ut men han e fan ingen hunk. tror han vill va en. Ne nu tycker jag han ska skärpa sig för han kommer ingen vart på sitt uppförande.SKÄRPNING!

Haha jag längtar till jobbet , haha de fett kul! Jag blir stolt över mig själv att jag nu har två jobb och klarar skolan på samma gång. men sen är de lite andra grejer jag måste ta tag i men de får bli till senare. I helgen ska jag ha stört kul och ingen sk akomma och förstöra.inte minst manshoran...DASK

Oj oj oj höll på att glömma en hyllning till min goda vän och kompanjon Isa-Iskall, du stöttar mig i vått och tort och vi ska nå vårt mål! Okej? ge aldrig upp!
BEXX</3

Kommentarer
Postat av: Fekkeisa såklart

Haha fan vilket klockrent inlägg, kan inte annat än hålla med till 100% och tack för hyllningen :D

läs min blogg fekkeisa.blogg.se

2008-09-30 @ 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0