"kärleken är inte en känsla utan en förmåga"

Shit längesen jag skrev ett inlägg. har haft så mycket i livet nu. För en vecka sedan hade vi nollning de var kul, haha! Helt flippade ettor( och vissa tvåor). Vi fixade oss hos mej innan vi drog till årsta. Jag å några andra hämtade ettorna vid gullmars och bandfast dom i varandra med ögonbindel. då skulle de vart bra å ha en piska. Sen fick dom komma till vår "sermoni" vi indianerna skulle frälsa dom och hövdingen skulle hålla ett tal. sen delade vi in dom i gupper. sen målade jag alla små ettor i ansiktet med en penna och ingen fick slippa undan. Sen började lekarna å alla spårade, fan va dom va svåra att hålla käft på. behövdes ton med ägg. Allt slutade med polisen och att vi fick städa men de va  la lugnt.
 
Något mer som har hänt är att jag å FAnny ska starta ett band. lookalike typ justice eller slagsmålsklubben etc. haha vi kom ju på att de inte finns några brudar som kör electro.så vi ska bli dom första riktigt stora.lovar er.

I Helgen gjorde vi väll inte så mycket lite krök (hos mig, suck) sen typ åt vi glass på nytorget och träffa en jävligt konstig gubbe.hahah prutt gubben. Sen åt vi middag hos sara de va fett gott sen s¨åg vi sex and the city filmen hemma hos lolloo! Linnea decka så några fick åka å hämta henne....suck

Idag har jag gjort världens godaste brownie puss



  nästa helg blir de peace and love ÅTERTRÄFF:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0