Hazzla

Veckorna går Snabbt som blixten! snart är det typ JU jul! :O eller snarare min födelsedag. oouuf va de ska röjas då! Hela förra veckan var jag glad,inte nått speciellt ja ni vet typ allmänt glad.kanjagvaradet? De var skönt att inte känna "jag vill inte leva" varje dag. Men helgen var najs som vanligt!
fredagen åt Hanna å jag tacos mUms! sen gick vi åt varsitt håll för att träffa polare. Jag åkte till moa där de va the gang på g att Röja.najs najs najs. föresten blanda inte vin med läsk BLÄ. Vi åkte in till söder för att gå till manshoran men dom skulle just gå så vi gick dit helt i onödan!!GRR. Men sen tvingade vi in oss på fest vid folkungagatan . massa folk mest 92:or. hah sköna grabbar från min klass, dom enda sköna grapparna där.he,he utom fritz ,järnrör och benassi. Min box försvann in i gröten *snyft.  Sen blev de tråkit så vi drog hem. jag å hanna sov skönt i hästen.

Nästa morgon va vi på TOPP NOT hehe jo men jag mådde bra . kläderna luktade drägg men de skitsamma. vi klädde på oss och gick ut bland vimlet. ååh hata folkmassor., sen träffa vi Gustav å vi gick till gamla stan. Där sluutade mina fötter att gå gjorde så fucking ont. Så jag åkte hem å mötte jessica och Isabelle å vi fikade/åtmat hos mig till hej baberibaa.
Sen senare kom phiilipe och vi åt godis å drack läsk. sen kom lite andra folk, lite galna muppar.
Kvällen slutade hos manshoran och där träffade vi alicia å dom! trevligt trevligt :) Sen drog bulle jag å jasse hem till mej å slagga .god natt

Söndag= På stan handla kläder, skitsnack i kungshallarna med jasmin å isa.hem laga mat å titta film SEEYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0