POLLY

Kom typ just hem från jobbet.inte så jobbigt idag jag satt mest och plockade godis, PÅSK godis!! nu e jag fet som en gris. har vart så grymt trött idag, kanske beror på att jag inte sov en blund inatt och vaknade halv åtta! äh fyfan ska sova mycket inatt i min varma säng. Ja imorgn bär de av till Löparö i skärgården, vet itne vart de ligger men någonstans där ute hela gänget åker ja södra,kungsholmen medfler. jag representerar bara min skola,men jag hatar den så jag säger att jag går i södra dah. Idag bestämmde vi allt så de e klart. jag har ont i halsen hoppas jag inte blir sjuk...aja nu ska jag slagga för att kunna vara va vaken i tre dygn 24/7. shit va najs. som på festival. åh va jag längtar till sommaren den e så skön! PUSSPÅ DEN<3

LÅTEN SOM ALLTID RULLAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0