Jag vet att jag älskar dig

JAA! jag känner verkligen för att skriva blogg idag för de är sån idag! fin sommardag förfan!eller nu överdrivet jag mycket men föfan  vår!!! åhh glad ! då kan man till och med köpa en glass och sätta sig vid kajen vid gamlastan?! Har inte mått bra när det kommit snö, jag blir deprimerad va fan. nu måste våren stannna. Idag hände det mycket, vi hade en mycket rolig gymnastik föfan va man älskar lacross^^ sen ja efter det blev de matte som jag älskar och sen svenska som jag älskar mer ! sen gick jag för att möta elvira och milou för dom skulle köpa kebab va fan! vi pratade ett tag om allt möjligt jag har ju inte träffat dom på år och dagar. Sen efter de skulle millepille plugga så jag och elvis träffade jasmin och alla dom andra! grymt trevligt att träffa alla som man aldrig hinner träffa :) Sen begav jasmin jag elvira och nikita till stan för att titta på kläder typ eller ingen hade pengar med sej. men vi satte oss på sleven och letade fest lokler till jasmins 18 års fest! jag e bäst så jag hittade en as Koool grej hon kunde ha fest i. EN SPÅRVAGN!? UNIKT ELLER VAD?! föresten behövde dom inte llägga och man kan dricka hur mycket man vill! ja en så där spårvagn som kör på djurgården:D faaaan va ssooofft om de blir! fram me cashen bara jasmins daddyy! de la lugnt!

Imorgon är de torsdag och jag ska göra mycket så snart måste jag sova Pusssen
LOVELOVE
      

Mina finaste vänner<3                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: elvira

DET VAR JAG SOM HITTADE SPÅRVAGNSGREJEN! Försök inte!

2009-04-02 @ 18:53:46
URL: http://komigennuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0