KARMAKARMA

Jag måste verkligen börja skriva mer i min bloggg!!! gaaaaaaah blir galen!! okej nu ska jag börja jag ska skriva varje dags tills jag åker! okej?
Ja vafan kan ju skylla på att jag mått dåligt i några veckor nu...ingen ursäkt men men. De va en sån där vinterdepresion.som JAG alltid får. hatar vintern punkt slut.fyfan efter jag slutat skolan ska jag åka bort varje vinter! okej men nu äre bara en vecka till paradiset!!!!!!!!! ååh jag längtar så jag dör. fyfan va skönt att komma bort från allt och alla.kommer sakna vissa ju. ja kan ju berätta om helgen som vart för det är den jag kom ihåg. På fredagen var jag med tatta, jossan och tash vi skulle ha poker kväll men ikke sa nicke de blev fest, för dom  i spånga  jag åkte till söder. fan flipp. sen på lördagen jobbade jag $$$$$$ och sen på kvällen var jag med agnusochhannus vi åkte till en as tråkig fest(fast vägen dit var rolig) kvällen var inte så lyckad. buhu. skulle träffat hampus men så blev de inte:( fitta mig. Sen nu har hela veckan gått snart, jääävligt snabbt! betyder de att jag haft roligt eller tråkigt? hmm,..
aja igår vare roligt vi var på bio jag mira hanna å fannnuu såg twilight :D såå underbar.se den snälla .
Föresten ska klippa mig eller typ raka? måste nog göra de på fyllan om jag ska våga. Imorgon är de 18 års fekkke !!!WOHOOO LOL. se alla pretton i klassen fulla hahah  ^^, spåra säger jag bara.totalt helt utan gränser.
Thailand thailand komsi komsi ta mig härifrån innan jag tar självmord.skoja. aja nu ska jag sova eller snarare plugga CIAO
 

Kommentarer
Postat av: Iss

haha I love you festrerre!

2009-03-09 @ 02:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0