gladarebecca

haha jag håller aldrig vad jag lovar , right? skulle blogg varje dag. men ikke jag har glömmt bort denna blogg, kanske ska lägga ner den? den får ändå ingen tid..sorri. okej jag ska försöka blogga varje dag , men jag har inte tid så vi säger en gång i veckan?
Nu har dom två veckorna i paradiset gått. synd att man inte kan stanna där tillsman dör.galet skönt det var ! är brun som en coccosnöt nu:) lol. första dagen i skolan idag mycket tråkig men roligt att träffa alla! imorgon har jag ett prov och på fredag så jag ska väll börja plugga snart.SNARK. jag e skit trött låt mig sova! agnes och jag var på yoga idag, super skönt faktiskt men jag typ somnade på mattan?he he sen i helgen är det fekke ångest eftersom jag inte vet vilken jag ska välja.dampar lite. men men kommer ändå vara död så man kanske ska sova hela helgen?apa skönt.
nu ska jag titta på en film vi köpt i thailand och sen kanske äta mat om jag inte somnar Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0