vintern är som ett äckligt sår som aldrig försvinner

Fyfan för vintern BLÖÖÖÖ BAJS PÅ DIG! orka att de ska vara is strömmar just där vi bor!! jag klarar inte av de här med ge mig vår ge mig sommar föfan!!! urk. Idag var de matteprov lol fucking matten kan ta sig i röven.ingen som inte har läst matte b vet hur svårt det är. jag har pluggat varje dag sen jag kom hem från thailland fyfan. men har gjort lite kul ialf ! alla fyller arton nu kul för dom! hehe men jag som e 92a har lång tid kvar. äh krogen e överskattat. föresten kanske jag och fanny ska jobbba på peace and love som små jokrar som slavar. haha.
I helgen blire mest chill och middag på fredag och Lördag. hoppas jag e frisk då för nu känner jag mig inte på topp!
peace<3

The killers-Spaceman äckligt bra

Kommentarer
Postat av: elviro

haha, ofta 92a rebs!

2009-03-27 @ 09:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0